.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام محسن رضايي به مناسبت شهادت جمعي از فرزندان ايران اسلامي
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شهادت جمعی از فرزندان ایران اسلامی را در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تسلیت گفت و تاکید کرد این ضایعه در ادامه حوادث اخیر کردستان، حاکی از آنست که استعمارگران برای آینده خاورمیانه و منطقه آسیای جنوب غربی، خواب های فراوان دیده اند...
پيام محسن رضايي به مناسبت شهادت جمعي از فرزندان ايران اسلامي

محسن رضایی با صدور پیامی، شهادت جمعي از فرزندان ايران اسلامي را تسليت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پيام به اين شرح است:

بسم رب الشهدا والصديقين

حادثه تروريستي در استان سيستان و بلوچستان كه به شهادت جمعي از فرزندان ايران اسلامي منجر شد بار ديگر پرده از چهره ددمنشانه انگليس، اسرائيل و منافقين كنار زد و هراس آنان از وحدت شيعه و سني را به نمايش گذاشت.

اين ضايعه در ادامه حوادث اخير كردستان، حاكي از آن است كه استعمارگران براي آينده خاورميانه و منطقه آسياي جنوب غربي، خواب هاي فراوان ديده اند. اما بايد بدانند كه اين شهادت ها، درخت تناور وحدت شيعه و سني را بيش از پيش بارور خواهد كرد و اين مسير نوراني در پرتو نورافشاني ارواح شهداي وحدت و جهاد في سبيل الله، روز بروز شفاف تر و مشعشع تر خواهد شد.

اينجانب مراتب تكريم و ارادت خود را نسبت به جمع شهداي اين حادثه به ويژه فرماندهان و سران طوايف و علي الخصوص سردار نامدار و مجاهد والامقام، يادگار سرافراز دوران دفاع مقدس، برادرم سردار نورعلي شوشتري ـ كه بي ترديد هيچ پاداشي جز شهادت، زحمات و فداكاري هاي خالصانه او در راه خدا را جبران نمي كرد ـ ابراز مي دارم و با تبريك و تسليت اين شهادت ها، به محضر فرمانده معظم كل قوا، آحاد نيروهاي مسلح و قاطبه طوايف و علما و مردم وفادار خطه سيستان و بلوچستان ـ اعم از شيعه و سني ـ و نيز به خانواده و بازماندگان مكرم آنان، از درگاه حضرت حق، علو درجات اين عزيزان را طلب مي كنم.

محسن رضايي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.